En bättre dag

Det rullar på här uppe, precis som det gör, var man än bor.
Vissa dagar är helt urusla, andra något bättre eller så är de helt enkelt underbara.

Jag fick en fråga idag, som fick mig att inse att jag har lite hemlängtan.
- Du måste sakna dina vänner va?
- JAAAA!! Det är klart att jag gör.
Det måste vara den känslan som känns som ett tomt hål.

Det  är kanske därför som jag känt mig lite nere och deppig några dagar. Men efter att har läst Annas blogg, pratat med Agge, Lintis, och Sara i telefon. Känns allt genast mkt bättre igen.
Fick ny energi och orkade plötsligt lite till på special-idrottsträningen igår.
Måste kort och gott tillägga det att det finns Mycket Väl Gokända killar på de träningarna.

Har nu äntligen ( tror jag) lärt mig namnen på alla i klassen.
I början hade jag inte en susning om vem, de pratade om , när de sa att jag gick i samma klass som den och den.
Jag har också fått höra, att det spekuleraras om att jag har flyttat hit till skövde helt själv, bara för att få gå på gymasiet.
Haha.. Det är inte klokt.


Sist men inte minst ,är det en sak som förföljer mig.
Jag har en kille i min klass, som är sjukt likt en viss person. TV:
Här flyttar man från "öjn" och till och med nu! Blir jag påmind om TV:
Det känns garranterat som förföljelse från min sida.
Hahha..

Jag ringer eller så får du gärna ringa!
Saknar er!!

Supermega KRAM

Kommentarer
Postat av: Agge

Mycket Väl Godkända killar?? hahaha.. ögongodis...

2007-08-30 @ 16:28:29
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0