Favorit i repris

I dag har det för första gången regnat på  P18-cup.
Det brukar annars alltid, då menar jag alltid vara sol på P18-cup. Men så var inte fallet idag.

Har idag ont i foten ( jag gnäller inte), blev fälld och det bara sa brak i foten och ryggen. Gud vad rädd jag blev och självklart så skrek jag till. Det gjorde ju ont. Men såklart precis som i går, är domarn i närheten igen. Han måste ju tro att jag är en super-klen människa.
Inte lite pinsamt.....

Har idag börjat att packa ner mina saker i flyttlådor. Mamma är lite lätt hysterisk, vilket hon inte gärna vill erkänna.

Skickade precis iväg ett mail tilll Simtränare Bonnie i Canada. Hoppas att hon har det bra.
Saknar henne, träningarna är inte det samma utan henne.


Nej ska nog se lite film....Hmmm... Det blir nog en favorit i repris!!
Varför inte gå tre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0