Flyg- och landningslektioner med Avbytarbänk

Så var nu P18-cup slut.
Vilket betyder att det är avresa mot skövde om fyra dagar.

P18-cup har verkligen varit skitkul och mot slutet av turneringen spelade vi riktigt bra.
Vill bara säga "ett stort tack" till alla i laget för en minnesvärd och kul turnering i ur och skur!
Fick sedan en fotboll av laget med allas namn på, som en avskedspresent. En mkt fin och smart present tycker jag. " ska nog rama in den" ......Haha....

Jag har också fått testa på att flyga i dag med, blev fälld. Det gick bra den här gången. Slog mig inte. Men jag ska nog ta några extra flyg- och landningslektioner, för säkerhetens skull.

Har sedan tillbringatt de mest nervösa 90 minuterna i mitt liv  "so far" på A-lagets avbytarbänk..... MKT läskigt...
Det slutade i allafall med att det inte blev något inhopp för min del...
Men jaja, fick ju testa matchstället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0