Har ont, skrattar och gråter

Jag är jättetrött nu, inte för att det är sent. Men jag är i allafall trött.
Har spelat  P18-cup idag. Det gick si-sådär, helt okej.
Har ont i ryggen, i  de muskler som inte syns och som jag inte trodde fanns. De krampar.
Det ser jättekul ut när jag springer..... Inte fullt lika kul....Hmmm..

Som tur var fick jag massage av Sandras mamma och självklart just då kommer domarn för att prata med Coach Petter. Vilket i sig inte är så konstigt, men nu råkar det vara så att domarna bara är några år äldre än mig. Och jag måste då tillägga det, att det är inte kul att ligga där med tröjan halvt uppdragen och skrika som en mes att man har ont när en kille som ser relativt bra ut är i närheten... 


Har i dag sett "filmen" (Gotland i ditt hjärta) skrattar och gråter i ett när jag ser den.
Älskar filmen och de som gjort den.  Inga namn uppges på grund av säkerheten....Haha....
Den är bara så sjukt bra, ser på den när jag vill bli glad.


Var i går med Agge. Vi fikade på Breda Blick, sedan tog vi med oss lillsyrran och såg den nya Harry Potter filmen.
Filmen var bra, helt okej. Om någon undrar.


Har fixat bilderna från Flyttfesten, här är några iallfal några:



image17            image11               



image12           image13


                   image15                 image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0