ID_1B

Ja, nu var det dags. Skolan börjar igen.
Lite trist att sommarlovet är slut, men såhär efter första dagen ser det ut att bli ett kul läsår.
Kommer att gå i klass ID1b, vilket betyder att jag går i drottsklass 1b. Det betydet också att jag inte kan forsätta att läsa spanska.. Vilket är lite trist..
Men för övrigt verkar allt vara bra. Klassen verkar helt okej och kanske gör det inte så mycket att jag missar att läsa spanska i ett år.
Schemat såg jättebra ut, jättenöjd med det.
Har idag kämpat mig upp för Billingeslutningen. Det är bara så jobbigt, men det ät lika bra att jag vänjer mig.
För jag kommer ju att få ta mig upp för backen varje dag ibåde ur och skur.

Lite skraj inför morgondagen, har hört att tvåorna och treorna kommer att hitta på ngt bus.Vet inte vad det är och får en känsla av att sjukanmäla mig resten av veckan. Fast det är nog ingen bra ide´. Får väl helt enkelt parvla mig till skolan and face the horrible.

Förresten, Tack så jättemycket för kortet Li och Julia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0