Ingenting fungerar

Idag har varit en sån där dag du-vet man-inte-gör-något klokt dag
Har bara gått omkring här "hemma" och slappat.
Kollat på tapeter och möbler på nätet och hittat en hel del.

Men efter ett tag sprack den planen, att titta på möbler. När telefonen ringde.
För man kan nämligen inte vara på nätet, se på tv eller prata telefon samtidigt. Det är kaos. Jag måste nu planera mina utgående samtal och inloggningar.
Tänker på de som försöker nå oss på telefon. Som tex igår, telefonen ringde och jag misstänkte att det va Agge som ringde. Men min pappa var fast för uppföljningen i Morden i Midsummer. (När han nu för en gångs skull inte somnat.)


Har idag försökte att baka en kladdkaka, men såklart så funkar ju inte ugnen på det här stället heller...
Så jag fick ställa in kladdkakan i frysen. Vet inte hur den kommer smaka. Eller om den överlevde över huvudtaget.

Ska nog ta ut den ur frysen nu....Hmmmm....

Fortsätter det på det här sättet med att inget funkar så vet jag inte vad jag ska ta mig till...       


                                         image12
 
Eftersom det inte är ngt bra sommar-väder, så kan ju alltid en fin sommar-bild muntra upp en lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0