Lite lätt ANTI Minigolf och hjärtattack av Plysch

Sitter nu på terrasen och njuter av solen. Det är ju fantastiskt att solen har kommit fram igen.
Vart har den gömt sig hela sommarn egentligen?

Agge kom igår förbi med fika. En supergod saffranspannkaka med salmbärssylt ocg grädde. Mums!

Sedan blev det minigolfturnering i hamnen.  Självlart vann ju Agge i "high heels" och själv kom man ju nästan sist. Det där med minigolf är ju inte min starka sida.
Blev lite lätt sur efter förlusten och förstod inte riktigt hur man kunde hålla på med fjollig klubba och boll. Tog kanske förlusten lite väl hårt. Minigof är ju faktiskt kul, om det går bra vill säga.

Senare på kvällen bar det av till glassbaren tillsammans med Agge och fröken Stendahl.
På glassbaren blev det en bägare med blåbär, melon och viol.
Vi fortsatte sedan till Bageriet och stannade för en kopp the.

När jag kom hem senare på kvällen så insåg jag vilka fina vänner jag har. ( eller ska jag säga inser?)
Tack för en  super-trevlig kväll.
"Det är sjukt kul när man får veta saker som man inte visste att man hade gemensamt"..


Ska till simhallen ikväll för ett riktigt pass i "Johanna anda" så att jag hinner säga Hej då till simmarna.

Vi kopplar nog bort  "nätet" ikväll, så vi syns i Skövde.


-Jo, just det. Idag har jag sett en gräslig plysch-jacka. Jag trodde att jag skuklle dö!! Plysch! Det är på väg tillbaka. Nej, hjälp mig!!

Kommentarer
Postat av: Agge

Vad sägs, sugen på lite minigolf? haha

2007-08-06 @ 22:34:29
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0