Maria akta sniglarna!

När jag vaknade i morse kom jag nästan inte ur sängen. Hade en sådan gräslig träningsvärk efter min fantastiska ide att springa upp för Billingeslutningen.
För den som inte vet något om billingeslutningen, så är det en megastor backe med en gräsligt stor lutning.
Ägnande den backen hela 50 minuter igår och får väl skylla mig själv för min träningsvärk.

Har idag hjäpt mamma att rensa bort allt ogräs, som fanns ivår trädgård. Vilket i längden blev lite småtråkigt, så jag passade på att reta syrran. Hon hatar sniglar och jag tog tillfället att skrika högt och tydligt att trädgården hade invaderats av sniglar. Hon fick panik och jag hade skitkul.
Visst är jag en snäll storasyster. 
Vilket jag snabbt fick tillbaka med en näve jord och ogräs över mig. Inte fullt lika kul.

Mitt i retandet kom det "megastora vild rabbisar! "med andra ord vild harar. De satt så fridfullt ivår trädgård och åt av ogräset (maskrosbladen). Ajax märkte som vanligt ingenting och sov vidare i soff-duon.

Solen har varit framme idag. Hoppas att den syns imoron med..

Kommentarer
Postat av: slappis

jag vill ju gärna komma överlevande ur ett pass.. men eftersom du inte kan kolla mig kan jag ju fuska lite.. hm...

2007-08-15 @ 18:56:04
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0