Tredje dagen i skolan

Nu ska jag berätta om mina fasansfulla dagar i skolan....
Min klass ID 1b, har fortfarande inte fått sina skåp. så vi i klassen släpar runt på alla våra böcker.

Sedan var det ju det där med nollningen...
Nej, så farligt har det inte varit. Men det fanns ju en liten panikkänlsa när alla tvåor och treor ställde sig upp på stolarna i matsalen och sjöng (skrek) :

- Vem vill gå i ettan nu??
-Ingen, ingen!!

Nu funkar iallafall telefonen, Tv:n och nätet. SAMTIDIGT!!
JIPPI!!


Blir spelklar för Skövde KIK på fredag. Det ser jag fram emot..

Hann inte att ringa Agge och "duon" av att gå tre igår efter träningen.
Ska försöka att nå dem idag.


See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0