Back....

Ja, nu så var man tillbaka på Slalomvägen igen.
Bilen rullade in på infarten lite efter tolv igår kväll, så det var bara att dyka i säng.

I morse  var jag som ett lik, släpade benen eftter mig och ont i huvudet hade jag.
Men med all trötthet kunde jag stå ut med, när jag insåg hur jäkla kul jag hade haft i helgen.
Jag skrattade nog varenda sekund...;)

Man saknar liksom personer mer och mer, för varje dag. När man vet att det kommer att dröja ett bra tag tills man ses igen.

Nej måste fortsätta med plugget....
Åh bara en vecka kvar till Jullov!


Bilder från lilla resan;)




Ajax fick en sjal av Agge. Trodde först i fasa att det stod " min matte e singel"
 Jag blev sedan mkt lättad när det visade sig att det stod " Agges Älskling" 

 Agge och Jag burnade sedan runt i hennes bil;)

    Ajax och Maria passade på att sova på båten!

Kommentarer
Postat av: stina,,-

jo, det var väldigt kul att du kom till Gotland=)

2007-12-22 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0