Hur vet man??

Hur vet man att man är hemma egentligen?
Rent konkret är det ju huset man bor i. Men tänker man steget längre, såhär efter en flytt så är Visby lika mycket hemma som Skövde (tror jag i allafall)...

Jag kan inte fatta att snart har bott här i 4 månader, det känns som en evighet sedan jag kramade om alla på festen och sa "hej då". Samtidigt som det känns som om det  var i går jag  och Clara cyklade till uppropet i hörsal A..
Terminen har verkligen gått superfort, snart är det jullov. Det ska bli skönt!!

Idag var det den årliga Juldansen ( jo sofie , vi har dansat i dag med)
Helt okej faktiskt.. Hade jätteskoj med tjejena..

Och om  jag hade haft en dagnes hiss och diss, hade namnen varit givna..... Funderar stakt på om jag ska vara så elak eller inte..Hmmm....
nej, jag sparar det till en annan gång..

Men om någon undrar är det bara att fråga...

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vill veta :) haha

2007-12-06 @ 19:42:50
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Louise

aha, okej :) vet ja vilken kille du menar som vägrade dansa? :) som du gillar?!
hihi
kram

2007-12-07 @ 15:11:32
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0