Kan man mögla bort?

Kan man mögla bort i ett nytt vitt hus??
Jo, jag tror faktiskt det!
Nu ikväll visste jag inte vad jag skulle hitta på, så i ren protest mot min min hemlängtan och mögelbildning slog städnerven till. Jag lovar, det var en "engång"-förteelse.
Lite likt kasta nycklarna i snön.
Jag skulle nog ha förstått mig själv bättre om jag hade haft superdupermega-hemlängtan i mitten av terminen, men nu är detsom det e.



Åkte i går kväll till Lund ( med tåg) för att se moster Malin ta sin Biochemist examen. Skitcoolt!
Grattis Malin!!
I Lund bodde jag, syrrran, mamma och mommo på ett vandrarhem "av gamla tågvagnar".
Det är för mkt tåg!

Kommentarer
Postat av: Elenor

ha en trevlig lördag!:)

2007-12-15 @ 16:29:01
URL: http://groupsix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0