Likt en köttbulle!

Ja, då var det bara ett år kvar.  Ett helt års väntan....

Julen är som den brukar vara, massa mat, massa godis. Känns som om jag har fått en form likt en köttbulle.

Fina klappar och mysig stämning:)


Men årets värsta stod pappa för när mammas julklapp skulle inhandlas.

Pappa hade någon dag innan sagt att han ville ha hjälp av mig att handla det sista till mamma.

Jag kommer ihåg att jag tänkte "UNDRAR VARFÖR HAN VILL  AV HJÄLP AV MIG"
Det visade sig sedan att vi skulle till twilfit och handla. Ja, du läste rätt, Twilfit.
På väg mot Twilfit tänkte jag bara, "hoppas att ingen jag känner, ser mig" jag menar, vad skulle de tro?
Jag och pappa på twilfit. Lite udda.
Iallafall, när det var dags för att betala frågar hon i kassan om hon skall slå in det, vilket pappa svarar med att säga:
- Nej, det behövs inte. Jag ska ha på mig det med en gång.
Jag trodde att jag skulle dö! OMG, vad det var pinsamt.
Han gjorde ju så bara för att reta mig, så typiskt pappa!


Imorgon kommer Sara och Olivia!! :D JIPPI!


Kommentarer
Postat av: Li

Haha, jag kan verkligen tänka mig att Krille sa så ;) han är för rolig han! :)

2007-12-28 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0