Samba eller historien om ett

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska börja.
Igår (söndag) och idag har varit något  konstiga men roliga dagar...

Gårdagen tillbringade jag hela tre timmar i Ulvahallen. Där vart det fullt drag till westlife (hur det nu kan va det)dessa rytmer skulle då gå i takt med sambafotbollen.

Idag har klass ID1b fått skåda filmen om " siffran etts historia". En mycket spännande film i hela 65 minuter om hur siffran ett och noll tar över världen.
Jag säger bara "OMG"....

Sedan var det dans på schemat....
Oj, måste sluta nu..CSI NY börjar ju nu, hela två avsnitt i rad.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Halloj, gör ni inget annat än att dansa nuförtiden eller? ;) allt bra me dej? Kramar

2007-12-05 @ 17:25:55
URL: http://www.freewebs.com/ekcaz/myblog.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0