En fest i onsdags och en idag och sedan ytterligare en i morgon

 
Efter en hård dag på jobbet i onsdag var jag bjuden på fest till Kusin-Li.
Där bjöds det på god mat med trevligt sällskap.
En riktigt trevlig kväll, så jag måste säga tack så jättemkt LI!!

Nu sitter jag här, hemma i köket och ser tillsammans med Kusin-Li hur våra föräldrar festar till det.
Mamma och Pappa har flyttfest. Alla deras vänner är här och alla drar de samma historier om hur det va förr...Hehe
Det finns sjukt mkt mat, jag skojjar inte... Det är mat överallt.

Jobbade sista dagen på Jobbet idag, lite sorgligt. Men Erica (Langen) och jag hade det bra iallafall. Vi åt muffins i mängder....och kollade samtidigt på alla rolig och trevliga badgäster..

I morgon är det dags för min flyttfest.. ska bli riktigt kul...


Naj, nu ska jag vara lite social med gästerna..

See ya....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0