En regnig Söndag...

Den här Söndagen har verkligen bara runnit iväg. Timmarna har liksom bara försvunnit.
Vart tog den här dagen vägen egentligen?

I natt hämtade jag, pappa och syrran mamma vid flyget. Planet var försenat, så vid halv tre någon gång landade de.
Sedan kunde man ju inte sova när vi kom hem. Mamma visade alla bilderna från Rhodos och Island games.
Timmarna tickade snabbt i väg och vid halv fem, släckte jag lampan. Då hade det redan börjat att ljusna. 

Steg sedan upp runt elva tiden och helt plötsligt var klockan fyra. Snart dags för fotbollsträning då, men nej. Träningen var inställd på grund av regnet. Istället fick det bli en löprunda, i just regnet.

Jag är bara så less på det här vädret nu! Varför kan det bara inte bli lite soligt?
Det kommer säkert att bli jättefint väder nästa vecka, men då jobbar man ju..Åhhh.. Det är typiskt!
Ska inte klaga, det finns ju de som jobbar hela sommaren.


Naj, jag kan inte sitta här och mögla. Måste göra något.

See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0