Jo, jag vet. Lite sent. Men bättre sent än aldrig.




Jag kände verkligen att det var dags för mig att skaffa en blogg nu när alla andra pratar om det. Jag är så oteknisk och kanske lite, vad ska jag säga.... Nej, vi glömmer det.
Jag hade nog aldrig tagit tag i det här med bloggandet om det i vore för mina kompisars bloggande och förhoppningar att kunna se mitt nya liv.
Nya liv, eller vad ska man säga. Idag är det bara 34 dagar kvar ( tror jag i allafall) tills jag och min familj flyttar i från "öjn".
Kommer givetvis att sakna alla mina fantastiska vänner och allt runt omkring, men jag ser fram emot att få testa något nytt. Inte för att det är något fel på det gamla.


Träffade en person på jobbet i förrgår, som jag inte har sett på flera år. Det var faktiskt riktigt kul att se henne.
Just då, blev jag också lite ledsen. Det är så det kommer bli nu. Vissa personer som man sett varje dag i skolan, som man pratat lite med. Kollat läget och så vidare...Kanske man inte ser på ett tag.
Men förhoppningsvis blir återseendet desto roligare.


Ska i natt hämta Mamma vid flyget. Hon har varit på Island Games. De har haft sol hela veckan om jag fattat det rätt. Fy, vad fuskigt. Här regnar det bara. Blä med andra ord. Ibland är det orättvist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0