Klippte mig helt själv

I morse när jag vaknade tänkte jag" Nu får det vara nog". Jag tänker inte ha den här luggen längre.
Men självklart så finns det ju inte några tider att få såhär på stört. Det fick helt enkelt bli jag som fick ta till saxen.

Det blev faktiskt bra, för syrran sa att det såg okej ut. Så om hon säger att det är okej, så är det bra.

Skickade sedan i väg syrran med sina kompisar på standen. Själv stannade jag hemma och solade i trädgården.
Gick också ut och gick med Ajax..

Pratade lite med Sara i telefon idag. Tänk vi har gått i samma klass i 3 år och nu så ska vi helt plötsligt inte göra det. Det kommer verkligen att bli tomt utan henne iskolan.

Ska snart i väg på träningen, sista inför P18 cup.

Ska i morgon träffa Agge, det ska bli kul. Har ju paket till henne.

Hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0