Nya IKEA-katalogen är här ..........Jippi!


Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det bara regnar. Jag står inte ut längre.
Igår regnade det och mullrade samtidigt som solen lyste. Jag fattade ingnting.

Glömde att lägga in gårdagens blogg om "flytt-festen" så jag fick göra det i morse istället. Haha..

Har idag varit på stan med mamma och syrran. Satte sprätt på stipendie-pengarna, som jag fick på skolavslutningen. Jag köpte ett nytt armband till min klocka.
Jag passade även på att köpa en liten present till agge medan jag var på stan. Eller ska jag säga att presenetn är från Ajax.

Träffade också Anton från "gamla 97" på stan idag, Jag säger bara LYCKA TILL I NORRKÖPING!

Sitter nu hemma i köket med NYA IKEA KATALOGEN!
Det är ett måste att läsa eller se igenom den. Ett måste!!
Det finns hur mkt snygga prylar som helst i katalogen, skulle kunna shoppa upp hela affären känns det som.

Jag måste verkligen ta och fixa med bilder från flyttfesten, måste bara ladda kemeran först... Hmm...
Ska försöka att lägga ut dem, om jag lyckas är väl mer det rätta ordet att använda i det här sammanhanget..
Men, jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0