Så var man hemma igen....


Oj, det var vekligen jättelänge sedan jag skrev något.
Jag som hade planerat hela förr-förra veckan att jag skulle skriva. (Att det för en gångs skull kom några snygga killar till mitt jobb.)
Det hade nämligen inte synts til en snygg kille på flera veckor och inom lpppet av några timmar kom det flera stycken. Jag måste säga det att jag var chockad.


Sedan bar det av till sommarstugan i Ålandsskärgård.
Jag var en vecka ute i mitten av ingenstans. Att bara få va. Att allt är helt stilla är jätteskönt.
Jag har haft skitkul verkligen, riktigt sena kvällar med massor av skratt.
Den kväll som nog kommer att följa med mig längst, är när jag satt där på backen med "Torsholma-borna" och Thomas fixade med bilen. Det var riktigt kul att se honom förvandlas till en lila " tellietabbie".
Om någon av er läser det här, så vill jag bara tacka för en fantastisk trevlig vecka!
Tack ska ni ha!


Plötslit var det dags att åka hem, och vem ser man inte på ålandfärjan om inte snygg Idol- Måns.
Det var dagens absoluta höjdpunkt efter att ha fått träffa Agge igen.
Hade faktiskt haft lite hemlängtan, men den förvandlades istället till "tillbaka längtan" om man kan kalla det så.

Nej, ska nog ta tag i lite saker, så som att se lite CSI New York eller varför inte baka lite?? Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Agge

sitter just nu och frossar i daim-påsen jag fick av dig! Syns imorgon, kram!

2007-07-24 @ 00:19:42
URL: http://angelicahafelin.blogg.se
Postat av: 'lint'

alla älskar väl åland! :D

2007-08-13 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0