Tack för en skitkul fest!!!


I förr-går var det dags. Jag skulle ha min flyttfest. Och jag måste säga att jag hade skitkul.
Alla var supertrevliga och inte nog med det.

Jag fick något som jag inte alls hade räknat med, det var att jag fick presenter.
Det kändes mer som om det var min födelsedag.
Alla presemterna var verkligen genomtänkta, så jag var tvungen att gråta lite när alla gått hem. Lite mes -varning, jo jag vet. Men i allafall.

Men det bästa var att alla kom. Även om någon kanske bara stannade någon timme, så uppskattade jag det verkligen att folk tog sig tid att komma.
Till och med de som jobbade till mkt sent eller åkte buss eller vad det nu var.

Tack så jättemycket allihopa för en superkväll.
Kommer att sakna er alla otroligt mkt. Älskar er!!

 KRAMAR JOHANNA

Kommentarer
Postat av: Anna ;)

Jag hade oxå supertrevligt! Kom ihåg att du är värd ALLT gott. Hörs o ses gumman,

2007-08-01 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0