VA? Ragnar, vem e det??

I dag blev inget som jag tänkt mig. Agge ( eller Ragnar som pappa nu kallar henne ) ringde vid 10.00 och sa att hon var tvungen att jobba.
Jaha, vad ska jag göra då da??
Jag som hade planerat att bjuda Agge på fika...Hmmm...
Nej, det fick bli stan i stället. Där gick jag runt och letade födelsedags- paket till LI.

Sedan var det bara hem och städa. Jo, jag vet låter skittråkigt. Det är det också, men om man ska ha gäster så har man ju inget val. Eller har man?
Efter städningen fick jag lust att baka, det fick bli muffins.

Planera för min flyttfest som jag ska ha....
Just nu ser det ut som att alla gäster som är bjudna kommer....

I vilket fall som helst tycker jag att det ska bli jättekul att alla kommer, men det kommer bli sorligt att att flytta och roligt på samma gång.

I morgon är det jobb som gäller, och på torsdag och på fredag.


Kommentarer
Postat av: Ragnar

Kärt barn har många namn.. haha!
Vi får ta fikan en annan dag!
Kramar

2007-07-25 @ 21:28:22
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0