Dans??- En dag i november

Jo, det är sant. Det var dans på schemat idag.
I nästan 1 och en halv timme hoppade jag och mina klasskamrater i a- och b-klassen runt till olika sorters musik.
Det dansades allt från bugg, polka och foxtrot.
Jag tror faktiskt att jag dansat med alla. Okej då, nästan alla.

Ni som känner mig väl vet hur jag laddar inför dansen. Host, host.... Olivia och sara vet!
Nästa vecka är det långdansdag mellan 12.30 till 15.00.
Hur ska det här sluta??
Kul var det i allafall, fast det kanske inte alltd gick så övertygande bra..Hahha

Kommentarer
Postat av: Louise

Så lite så :)!
haha, vi dansa också igår, det var HEMSKT! HAHA!, skutta runt som en fåne, inte riktigt min grejj, HAHA :P

2007-11-27 @ 14:14:59
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Louise

usch då, vi skräcken kmr tillbaka till oss på måndag, ja vill inte! & förresten, de kanske blir så att ja byter linje till Idrott :) ;D

2007-11-28 @ 19:16:31
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0