Det snöar! Igen!

Har jag sagt hur mycket jag hatar snö på fredagar?
Jag kan inte fatta hur det inom loppet av två veckor kan börja att snöa, vid samma tid och samma dag.
Jag blir tokig! Speciellt när man har träning på kvällen.
Idag hade de inte ens sopat planen. Vi fick spela med (snö)bollar... Haha ..... eller inte...
Nu e är det i allafall sagt det och jag kommer förmodligen att vara lika förbannad nästa gång det snöar igen.
Jag måste ha vaknat på fel sida idag.
- vad är det med mig?

Ikväll är det bara jag och pappa hemma. Han ska laga mat. Hur kommer detta att sluta?
OMG säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Louise

Snö är ju kul :) snöbollskrig, AHAH :D

2007-11-23 @ 19:48:07
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0