Ett vildsvin som längtar hem

I går vet jag inte vad som tog åt mig. Det var bara så " not me".
Jag fick ett mega-snöklot kastat på mig av Sargoon, jag blev bara lite lätt sur och svarade med att lägga snö innanför hans tröja.
Visst var det oväntat?

Varpå badet med Amandai går, skitskoj.
Kolla va snygga vi var:

 

Har idag genomfört danspass två av tre. Det var faktiskt riktigt kul. Speciellt när jag fick dansa med rätt personer, då blev jag såklart en aningen gladare.
Dagen kunde inte ha börjat bättre eftersom jag kände mig lite nere.
Det andra bra som har hänt idag, är att engelskan blev  iställd och jag slutade då nästan hela två timmar tidigare än vanligt.

Kom sedan hem och såg på Tv och konstaterade att "om jag vore ett djur skulle jag vara ett vildsvin", därför att jag konstant jämt är hungrig.


Längtar hem.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, ett vildsvin? Ett väldigt sött vildsvin i så fall... längtar efter dig! Alldeles för mycket snart.. Usch. Kram

2007-11-29 @ 21:33:15
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se
Postat av: Li

Har nu läst igenom din blogg, och måste säga att det var riktigt kul att få en update om ditt liv och så! :D Saknar dig hur mycket som helst!! Hoppas jag kan komma och hälsa på snart :) Skulle va hur kul som helst att se hur du har det! Sorry för att vi vi inte kunde komma och fika idag :( men Jörgens föräldrar är här från fastlandet och dom skulle bjuda oss på middag.. Hoppas vi ses jättesnart! puss och kram,

2007-12-09 @ 18:57:44
Postat av: Johanna: svar till Li

Det gör inget, vi träffades ju en liten stund i lördags;)Du får komma upp hit och hälsa på när du vill! Saknar dig, kram..

2007-12-10 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0