Sjukt kul dag

Detta inlägg blir supersnabbt med tanke på att CSI börjar om sisådär 8 minuter.
Men i alllafall...
Har inte skrattat så mkt som jag gjorde idag på  väldigt  länge.

Det började på gympan i skolan när alla sprang runt som yra höns. Skrattade så jag höll på att dö!
Såg så grymt kul ut.
Det är samma sak varje gympa, ID1b i ett nötskal.. haha 

Sen kom det som inte var fullt lika kul, när jag till min fasa fick reda på att klassen skulle hoppa trampett. Jag har lite lätt trampettfobi som du förstår. Jag är något så fruktansvärt rädd för redskapsgympa över lag att mitt hjärta går upp i 180.

Skrattade sedan åt Syrran när hon körde sin "Gotlänska Pratshow"....

Oj, nu börjar ju CSI....


Kolla bilddagboken för bild på min tapet:)    (länk finns till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0