Vecka 46

Jag tyckte nu att det var dags igen för mig att skriva ett par rader.
Började verkligen att få lite smådåligt samvete att jag inte skrivit ngt när det har varit en så händelserik vecka...
Host, Host....

Måndag: Rysk trojka-dans och rörelser till hold me forever( maggan stod för det gympapasset)
Jag skojjar inte om jag säger att det var en aningen konstligt. 
Tisdag: Kan inte minnas ngt speciellt.. Hmm kan inte ha varit så viktigt i så falll.
Ondag: Långpromenad med Ajax, lite myspys att gå i skogen när det snöat
I dag, torsdag:  Datakunskap, Idrott, inget konstigt. Bara en vanlig dag.

Längtar verkligen till imorgon, vet inte varför, vill ha helg helt enkelt.
Å, nej. Jag måste äta frukost själv med Edda och Weidemo...Clara bli frisk snart!

På Lördag är dte ÖPPET HUS, gud va kul eller inte..Morr...

Fyra timmar i skolan på en Lördag...


Kommentarer
Postat av: Agge

Det är väl kul med öppet hus! Haha! Saknar dig med!
Kram

2007-11-19 @ 21:06:04
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se
Postat av: Sofie

Halloj, vi ska ha öppet hus nästa helg, och jag har blivit utvald att vara representant för vår klass så jag ska vara där o babbla lite =P vi får dock betalt i form av pizza kuponger =) haha allt bra annars?

2007-11-20 @ 14:24:39
URL: http://www.freewebs.com/ekcaz/myblog.htm
Postat av: Louise

haha, det SÖG att vara på öppet hus i 4 timmar på en lördag, vi kunde lika gärna ha fått sova :)

2007-11-23 @ 16:28:53
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0