Den 8:e Oktober..... Två månader

Nu har det gått två hela månader sen jag flyttade in i huset på Slalomvägen.
På den här tiden har jag hunnit byta hemnummer, inte 0498 här nej. Utan 0500, är det som gäller.

Saknar Gotland, samtidigt som jag trivs så otroligt jättebra här i Skövde.
Klass ID1b, så sjukt kul. Skövde KIK ett underbart ,härligt gäng.
Jag har till och med sett en ÄLG, så någon älgsafari behövs inte, men tack i allafall.


Måste tacka alla mina fantasitka vänner på "öjn" för en superduper-helg.
Har skrattat sjukt mkt, och inte sovit så många timmar. (Men sova kan jag ju göra nästa helg.)

Så, eftersom det var en helg på gotland, går dagens bild till två personer denna gång. Ett undantag.

 
image43
Agge, En underbar vän, som för 4 månader sedan tog stundenten den 8:e juni


image40
Stina, en superkompis sedan  man var en liten skit.

Kommentarer
Postat av: Stina=)

Haha vilken snygg bild på mig och Angelica!
Saknar dig så grymt mkt johanna!,

Älskar dig

2007-10-13 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0