Elin-vakt....

Har nu landat in hos Pettsons, på öjn.
Käkade Nettans supergoda tacos och sedan bar det ut på stan i powerwalk-fart med Lintis.
Lintis sprang runt stan och jag hasade efter i snigeltempo.
Promenaden, den var lång den. Hela 7,5 kilometer. Det du!

Sitter nu här med Lintan och vaktar henne.....
Jag vet att jag har koll på henne, för det mesta iallfall. Men nu e det ju så, att det börjar slå till i storasyster-nerven när det gäller Elins killkompisar. Host Host...
Jag börjar bli orolig, man måste ju ha ngt att säga till om.....
Inte ens får jag betalt för att sköta jobbet.. Hmm...   Dålig stil av Black-Chicken. (Elins far)

Träffade Li på vägen hem. Skitkul att se henne, Mega Kram till Li.

Elin skrattar åt mig för att jagt ser ut som en tant, när jag skriver på datan.(detta inlägg)
Citatet lyder " ta fram microskåpet".
Jippi..eller inte..

Dagens bild går till: Lintan för Powerwalken i 110Km/h


image39


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag hänger inte ens med Elin om jag cyklar när hon går. Fattar inte var hon fått farten ifrån......Kram

2007-10-14 @ 20:00:35
URL: http://hannahpe.blogg.se
Postat av: elin

mamma, du är så seeg

2007-10-15 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0