Okej, Hmmm... Få se nu...

Okej, Hmmm.... Få se nu...
Vad ska jag göra??
Svaret är: Jo, det finns massor att göra, typ som att diska, tvätta, städa, plugga. Vilket är det samma som ucsh och fy och BLÄ!

Har inte alls lust till att göra ngt utav detta. Men tyvärr så är det ju ett måste.

Ska till sagabiografen i morgon
( Jag var tvungen att fråga några i klassen om vart bion ligger någonstans för jag visste inte, Pinsamt Pinsamt,
Men nu vet jag...)
Det betyder att det förmodligen inte blir någon Datakunskap.
Inte kan datakuskapen bli inställd. Jag menar, det är ju den roligaste lektion på hela veckan (och den svåraste).

Nu ropar verkligen tvättenpå mig. Tvätthögen e verkligen huge. Det kan ju bero på att det är jag som står för den mesta va tvätten också..


Dagens bild går till: Min GIGANTISKA  tvätthög som ska strykas.. Jippi..Eller inte!


image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0