Så var det Onsdag

Ja, det är onsdag. Lika trevligt varje gång, varje vecka.
Slutar 12.15, (varje onsdag). Bara så underbart.
Sitter här och planera och funderar på packlistan , som jag behöver, nu när det dags att åka hem på fredag.
Det är bara två dagar kvar nu...Jipppi...
Gotland, here I come

Hösten har iallafall kommit hit. Det är kallt på mornarna, träden har börjat att tappa sin blad.
Snart är snön här.

Har inget kul att berätta mer än att... Hmmm....
Naj, jag kommer inte på ngt...
Jo, förresten.
Sa jag det att mina skor belv vita efter besöket i tvättmasiken;)?


Dagens bild: går till pappas sommarstuga i skärgården


image37

Hösten är här, längtar lite till sommarns varma dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0