Skövde till 3:an och Plyschtapet

Pappa väckte mig vid 9.00 i går morse och sa att vi skulle åka och titta på tapeter.
Så det var bara att kasta sig upp ur sängen. Trött och sur som jag var, eftersom inte fått tillräckligt med sömn.
Jaja.. i allafall.
I väg till affären, kollade runt lite. Bestämde mig tillslut vad jag ville ha för tapet.  (Bild kommmer senare)
Hamnade i chock efter att ha sett plyschtapet, skojjar inte.  Det var plysch. Rosa desutom.

Skövde KIK kvalade i går till division 3. Superkul!!

Dagens bild: går till Skövde KIK
image45
4-0 till skövde mot Frisco i kvalet till 3:an ..


Kommentarer
Postat av: elin

wow, bjöd dom på frisco mål från max?eller, just ja, det finns kanske inget sådant i skövde ;)

2007-10-15 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0