Varför inte lite dansband??

Det var några dagar sedan jag skrev. Hade tänkt att jag skulle skrivit i tisdags men hann tyvärr inte.
Annars hade lätt dagens bild gått till killarna i min klass som på specialidrotten drog upp shortsen grymt högt.
 Inte snyggt, men grymt kul. Jag bara skrattade åt dem.


Har precis kommit hem från skolan och är genomvåt. Det spöregnade hela vägen hem, vilken tur man har:...Jippi.
På schemat idag har det varit datakunskap (lika kul som alltid) Hihi...
Sedan har det varit aerobics med Maggan. Maggan e rätt kul, hon har dansbandslåtar till aerobicsprogrammet. Gissa om man skrattade sig igenom den timmen.

Dagens bild går till:  En solnedgång. Har lite dålig fantasi, men håll med om att visst är bilden vacker.

image44

Kommentarer
Postat av: agge

hej vännen! Nu är det en vecka tills jag kommer :)
Kramar

2007-10-12 @ 18:28:37
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0