12 dagar, då har du två månader

Var i går med Emma. Vi bakade kladdkaka och såg på film.
Filmen var en typisk tjej-film och bara så underbart bra, rekomenderar den starkt.
" Because I said so" heter den.
Kolla också (eforslund.bildagboken.se) där finns en sjukt kul bild med en råtta.
"råttan försöker ta osten i råttfällan, därför använder han hjälm"

Har idag bara möglat runt och inte gjort något vettigt. Gjorde ett försök att få in lite plugg i huvet, men det var inget lyckat försök om man säger så.
Lintan ringde mig mitt i pluggandet, vilket gjorde mig superglad.


Har nu, i helgen, bestämt att jag ska åka hem den 6-7 oktober.
Så vi ses snart, har redan börjat att ränka ner.
Bara, få se nu...Hmmmm..... 12 dagar kvar..
12 dagar kvar tills två-månaders kalaset...Haha:)

Jo, just det ja. Berättade jag att Skövde KIK ska kvala till 3:an. Rätt coolt  va.


Dagens bild:
Dagens bild går till min hund, Ajax.


image32

"Ajax tycker inte att det är något fel med att ta upp hela soffan"

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott! :)

2007-09-23 @ 22:01:54
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0