C-vitamin eller vitlök??

Jo, idag har faktiskt förkylningen blivit bättre.
Men den e fortfarande inte bra och jag vet inte vad jag ska göra.

Agge kom med den idee´n att c-vitamin och vitlök är bra mot förkylning.
C-vitamin funkar ju, men det där med vitlök. Hmm...
Ja, det fungerar säkert, men då lär jag ju stinka, usch och fy och pyton.
Jag lär ju  lyckas hålla mig borta från de Mycket Väl Godkänka killarna i såfall...Haha...

Vi slapp svenskan idag och hade istället info om extra-hjälp, skolkurator och skolsyster.
Den sistnämnda, fick väl alla och känna sig lite lätt småobekväma vid ett tillfälle.

I morgon är det Datakunskap. Undra vad mentor anders kommer att säga om Gais då??

Asså, det här inlägget blev ju nästan helt meningslöst, åh.
Okej, jag erkänner. Jag har lite småtråkigt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen tjenare Johanna! Nu har till och med jag hittat till din blogg! =) läste att du var förkyld, vet hur det känns, är oxå superförkyld! Men du får krya på dig! Kramar

2007-09-05 @ 22:20:39
URL: http://www.freewebs.com/ekcaz/myblog.htm
Postat av: agge

Se där!! Du är ju redan på bättringsvägen tack vare agges superdupertips! Saknar dig! Kramar

2007-09-05 @ 22:26:47
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0