Datakunskap... Inte min grej, om man säger så.

Har idag haft det kära ämnet, Datakunskap.
Jag vill bara säga det att ,jag har inget emot datorer, det är bara det att ,de vägrar att sammarbeta med mig.
Känner mig som ett fån på lektionerna, sitter där och bara stirrar in i skärmen.

Ska nog antingen gå på Datakunskap för sega. Eller så tar jag tag i det här och blir ett snille på data i stället.
Inget av alternativerna låter skärskilt lockande.

Men detta är ju ett utmärkt tllfälle att................................Skulle agge sagt.
........ vadå?? skulle jag ha svarat.

Nu e Agge i stockholm.
"Såhär nära, som vi e nu ,har vi inte varit sedan den 8:e augusti"
Tänker på Sara och Olivia, hoppas att allt löser sig.

Måste bara lägga till en sak, fick se en skitkul film på datakunskapen idag.
Den fins på youtube, Bengan boys heter den.

Dagens Bild:
Dagens bild går till: Nalle-Kalle och Ragnar


image30

Kommentarer
Postat av: agge

vad är det jag ser? har han inte plyschrosett längre? haha
Kramar

2007-09-23 @ 11:22:06
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0