En vanlig dag

Idag har väl bara varit en helt vanliga dag, skulle jag tro.
Det har inte hänt så mkt. Men det har iallafall varit en bra dag.
Är förkyld, vilket inte är så kul. Går här och snorar... Usch och fy. Huuuhhh.....
Är det någon som har en huskur mot förkylning??

Var och tittade på tapeter igår. Jag hade redan bestämt vilka jag skulle ha, men det hade ju inte riktigt resten av famlijen gjort....
Så, där gick vi runt och irrade. Det kändes som om vi var där i evigheter, fast det var ju vi inte. Haha..

Ska nog gå och lägga mig snart, så att jag får min skönhetssömn. Kanske botar det förkylninegn med??
Vem vet?

 

Kommentarer
Postat av: agge

Vitlök och överdosering av c-vitamin.. Men med tanke på de Mycket Väl Godkända killarna kanske du ska hålla dig till det sistnämnda..
Saknar dig! Kramar

2007-09-04 @ 21:43:27
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0