Foto??....Nej, tack!

Gårdagen, vad ska man säga??
Jag mådde förjävligt, hade en sån grym hemlängtan.
Tidigare, så har jag bara blivit lite sprallig av hemlängtan. Men igår blev det som en tung sten, orkade ingenting. Kände mig tom, helt borta.

Idag har dagen varit något bättre.
Klass ID1b, har i dag tagit klassfoto. Jippi, eller inte.
Känner på mig att det blev ett misslyckat kort, från min sida.
Jag fick stå upp, dock inte på översta raden, utan på mittenraden, men längst upp på högerkanten.
Jag visste det, får alltid stå på samma plats.
Varför kan man inte ha lite tur och få sitta ner eller stå i mitten??

Slutade tidigt, åkte hem, upp för backen.
Ringde Sara, pratade en en stund, en trevlig stund.

Men det coolaste, för idag, var iallafall att se Ida Sandin i sim-tidningen Agua.
Det är svårt att beskriva chocken och känslan av bara helt plötslig se någon mna känner i en nationell tiding. 


Dagens bild:

Dagens bild går till Sara och Olivia,
Ni fixar det!
image29


Vet hur mkt ni älskar den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0