"God morgon"

God morgon.
Det är söndag och klockan är 10.36.
Väcktes denna morgon av disney dags, jo det är sant.
Pappa hade då jättekul åt en cab som mimmie pigg och kajsa satt i. Han tyckte att det såg ut som mig och agge i hennes bil.
Vissa har då kul åt inget.
Fast det skulle ju lika gärna kunnat varit vi. Hihi....

Är lite trött, hade svårt att sova igår kväll.  Var tvungen att ta bricanyl innan jag gick och la mig.
Vilket gjorde att pulsen gick upp och jag blev hur pigg som helst.


Igår pratade jag med Helen itelefon, i typ, en halvtimme. Jättekul, har inte pratat med henne på evigheter.
Spelade också min tredje match för Skövde KIK.  Jag kan då lätt säga att det gick mkt, mkt bättre än första matchen.

Idag har jag inga planer direkt. Hmmm..

Kommentarer
Postat av: agge

Är jag mimmie pigg eller kajsa anka? hihi

2007-09-09 @ 14:04:36
URL: http://angelicahafelin.blogg.se
Postat av: mimmie pigg

Kom fram till att jag nog e mimmie och du kajsa anka...

2007-09-09 @ 14:15:18
URL: http://angelicahafelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0