Grym Koll

Så var det äntligen fredag igen. Fredagen är alltid lika välkommen varje vecka.

Den behövs liksom, spelar egentligen ingen roll hur kort eller hur lång veckan har varit.

Men det är skönt med helg, speciellt  nu, såhär efter skogsvandringar och vindskyddsbyggen.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, men det ser ut att bli lagfest på lördag....KUL, kUL.
Ska också va med Emma....KUL, KUL det med.

Nja, ska inte sitta här och mögla mer. Ska ta hand om mega-disken som står och väntar på mig.

Jo, just det ja.
-Elin, jag har grymt bra koll på vad du gör, även om det är mil mellan oss..


KRAM<3                                image16
 Elin och Jag på Kreta, för två år sedan.   MKT fin bild!
 Diggar Elins bror i bakgrunden, "det grekiska barnet som drunknar"


Kommentarer
Postat av: Elin

ehm , wups:S

2007-09-22 @ 17:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0