Härliga Vänersborg

Imorse var det kvalmatch i Vänersborg som gällde.
Så det var bara att stiga upp och åka med, som trogen supporter.
Klockan åtta lämnade vi Lillegården och ca vid 10.40-tiden var vi framme vid planen.
Jag skojjar inte när jag säger att planen såg ut som en åker. Det var gegga överallt.
Regnet öste ner, så vi supporters klämde in oss under paraplyerna.
Det slutade att regna efter ett tag, som tur var!
Skövde KIK vann tillslut matchen med 2-1. Superbra!!
Nästa kvalmatch är om två veckor.

Nej, ska nu gå och göra rent mina skorm, som fick ta del av geggan.
Så dagens bild: går till mina leriga skor.

image36

Såhär ser då mina skor ut, efter att ha varit supporters. Fina va??

Kommentarer
Postat av: Agge

Men hoppis då.. Brun var förra höstens stora färg :P
Modell, jojo..
Längtar efter dig! Men snart är du här!
Kramar

2007-09-30 @ 13:42:38
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se
Postat av: Anna

Fina skor hörre du, senaste modet! Vet att du kommer hem i helgen.. Men tyvärr är jag i Polen då, så jag kommer nog inte att hinna träffa dig- om du inte stannar längre än helgen?
KRAm Anna

2007-10-02 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0