Insparkad

Ja, då var man hemma igen.
Efter 24 timmar, av hög intensiv övervakning av tvåorna, har jag lyckas att överleva.
Har precis kommit innanför dörren och klockan är 08.34.
Jag sitter här och luktar rök och ägg. Ingen trevlig kombination.

Gårdagen började med gruppövningar, som ettor och tvåor skulle lösa tillsammans.
Inte så farligt. Efter lunchen blev det värre.
Det skulle sprängas ballonger, ätas äckliga, konstiga föremål. Det skulle också ätas och skalas banan, (detaljer kan ges vid annat tillfälle).
Sedan bar det av på en lång promenad med stopp längs med vägen.
Den promenaden tog ca, 2-2,5 timme och jag lovar vi gick minst två MIL!!

Skulle sedan på kvällen ha sovit i vindskydd, vilket blev lite väl kallt, så det fick bli grillstugan istället.
Fy, fan va kallt det var.... Burrrrrr.....

Hade nu tänkt gå och ta en dusch, men nu är det såhär att det finns inget varmvatten. Vattnet är avstängt.
Så jag får kila in till grannen och fixa till mig.
Vilken tur att man har så snälla grannar.


image13    Här väntas det på mat





image14   Här slås det upp vindskydd



image15 Nu är vindskyddet klart!!

Kommentarer
Postat av: agge

Som det betongbarn/citytjej jag är så är jag glad att jag inte skulle sova under ett vindskydd! Men ni verkar ju haft roligt ändå! Kramar

2007-09-13 @ 13:27:50
URL: http://angelicahafelin.blogg.se
Postat av: Elin

Sicken tur vi 8or på södervärn har att vi slipper sova i vindskydd pga tidigare årskurser förstörelse av skogen. Icke bra av er.
Men jag är sjukt nöjd!

2007-09-22 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0