Kränkande åldersbehandling...Hmmmm..

Idag har jag bara känt mig helt borta.
Det har känts som om jag har haft bomull i huvet eller nåt.
Jag fattar inte, jag var helt slut, direkt efter att jag stigit upp ur sängen.
Det måste vara nått som är fel! tänkte jag, men efter ett tag fattade jag varför jsg kände mig så hängig...
På idrotten blev allt mkt värre och jag insåg helt plötsligt "jag håller nog på att få feber".
Så det bar raka vägen hem, ner i soffan med en massa päron-juice att dricka.


Väl hemma, kom ju det där med ålder.
Det händer ju att man svarar i telefon och att det finns en försäljare i andra luren. Inget konstigt med det.
Men när de börjar fråga om man är frun i huset eller har tänkt att börja pensionsspara, där går gränsen.
Och inte nog med det.
En tjej, i syrrans klass, ringde hem till oss häromdan och trodde efter det, att hon pratat med marias mamma. När det i själva verket var jag som hade svarat...Morrr..
Maria passade då på att lägga till att "de gamla avsnitten av familjen Simpsons från början av 90-talet var ganska gamla.
Supermega morr.....Nog för att man är liksom lite äldre än syrran, men jag är väl inte supergammal för det??

Har lyckats slita mig från min kära Träningslära som vi ska ha prov i på torsdag. Jippi.
Bara så kul med ATP och dess kreatinfosfater.

Dagens bild: går till Syrran, som hämnd av dagens pik. Hihi....:)

image34

Maria är utklädd till vild och galen turist, tillsammans med sin get.


Kommentarer
Postat av: Elin

madonn, jag kan se en innebandy klubba! två tillochmed

2007-10-23 @ 14:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0