Magen vrider sig

Har idag gjort det härliga provet i Människa, idott, hälsa.
Svårt var det  och inte kändes det bra heller.
Har hört att de tidigare åskurserna, som gjort provet. Där var det bara 6 st som blev godkända, resten fick ett ig.
Så man kan ju lätt säga att magen vrider sig,
Jag hoppas i allafall att det går bra.

Ska i väg och träna senare, får antagligen reda på vilka som ska spela kvalmatchen på lördag.
Jag spelar förmodligen inte så, men jag ska åka med och se.
Sen bär det av till Södra IP, ska se VIF Gute mot Skövde AIK.
Spännande match, vet inte vilka jag ska heja på???


Dagens bild:

Dagens bild går till Ajax´s farbror, Texas.
image36

Vissa vill följa med överallt, till och med i resväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0