Men...Jaja.

Du kommer förmodligen bara att skratta åt mig, när jag berättar det här.
Det låter lite fånigt, men det är sant.
Jag har fått träninsvärk av att bromsa, när jag cyklar nerför backen.
Skratta inte, så kul är det inte.
Men det är sant.


Jaja, men iallafall..hinner inte skriva så mkt mer... Ska iväg och träna.
Jo, det är fredag, jag vet. men så är det ibland.

Dagens bästa:
Josses nock på Elin..haha


Dagens bild går till:  Några okända "Canadensare", eftersom de får mig att tänka på simmargänget.
Kram


image30

Kommentarer
Postat av: NINNIE

Hej Johanna.
Med mig är allt bra. Hoppas allt är bra med dig, och din träningsvärk av att bromsa, haha.
KRAM

2007-09-21 @ 21:56:52
URL: http://ninnies.webblogg.se
Postat av: julia

tjenaaaa pette!
hörru.. träningsvärk av att bromsa? ;) det blir ut och träna järnet för din del nu då :p
hoppas allt rullar på bra!
vi saknar dig här nere! kram!

2007-09-22 @ 13:50:50
URL: http://julea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0