Ser skogen i vitögat

På ondag händer det. Vi ska ut i skogen.
Tro det eller ej, men här ska det bo´s i vindskydd.
Man vet ju inte vad som kan hända, det kan bli skitkul eller kaos.
Jag hoppas ju på, det första alternativet.
Men jag är iallafall lite skeptisk till det här med att bo i skogen.

Asså, skogen, det finns vilda, farliga djur.
Det kan också finnas konstiga människor, som smyger omkring, runt tälten.
Kanske regner det och man blir förkyld, någon kanske också hugger ner vindskyddet man sover under.

Man vet ju inte. Nej, så jag är ytterst tveksam till detta. "Ser skogen i vitögat".
Men som tur är, är man ju ledig i morgon. Ska mentalt förbereda mig, sova bra och packa rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0