Världen är liten!

I går var jag och Emma på Matfestivalen.
Matfestivalen är en festival, med massor av mat (precis som det låter) och så finns det karuseller, godis, sockervadd och allt därtill. Typ tiivoli, kanske....

Iallafall, det jag skulle komma till är att , världen är liten och det får Gotland att framstå som ännu mindre.
Vi träffade en kompis till Emma och han kände då till en kille just från gotland.
Inte tänkte jag, att jag kunde veta vem det var. Gotland är ju ganska bra befolkat.
Men säg inte det, självklart så visste jag vem det var han menade. Killen som han pratade om, har gått på södervärn och desutom i samma årskurs.
MYCKET LÄSKIGT!
Jag var bara tvungen att berätta det.

Hade iallafall skittrevligt med Emma...

Kommentarer
Postat av: erica

tack johanna :D hur har du det? :)

2007-09-02 @ 21:40:52
URL: http://erici.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0