Can U Keep a Secret?

Nu är det så, att ingen (typ) vet, att ja kommer till öjn. Det skall bli en överraskning (inte om ni läser detta förståss) men för de som inte läser... Hihi.. blir det  nog en överraskining.
Vet ännu inte hur jag skall avslöja migsjälv? Hmmm, skall jag bara dyka upp, som en blixt från en klar himmel eller skall jag göra supermega entré. Det e frågan...
Så för er som läser detta, kan ni väl vara snälla och inte skvallra för de andra....
Jag vill nämligen överraska..
så se upp, för Visby blir för ett kort tag lite otryggare ..


Kommentarer
Postat av: Agge

NÄR!?!?!? Svara när jag ringer, unge!

2008-04-06 @ 14:46:19
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se
Postat av: Anna ;)

När då?? Jag vill oxå veta när du kommer!

2008-04-06 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0