DramaQueen?

...nja?
Det vet i tusan om jag e en dramaqueen. Jag som tycker, att jag e så lugn och sansad som det bara går...
Eller om jag skall vara ärlig, det är jag med andra ord inte. Det spårar faktiskt ur i bland, men jag betonar, bara ibland. Jag kan ha kontroll ( vilket jag försöker inbilla migsjälv) att jag vet vad jag gör och kan koncentrera mig fullt ut. Nej, nu ljög jag igen...
Skämt och sido, jag kan överdriva lite, men bara lite...
Trots mina " utsvävningar" (kalla det vad du vill) ligger jag bara tvåa i ligan  TheDramaQueen.
Ettan är en solklar segrare, som jag gör allt för att efterlikna.
- Du vet vem du är "dramaQueén"

Stor kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0