Ingen där?

Äntligen kan jag blogga igen, har faktiskt varit lite lätt rastlöst och känt panik över att inte kunna blogga.
Gött att allt e som det ska igen:D

Hade tänkt blogga igår, men då låg servern nere:( , så jag kunde inte berätta om hur jag drömde att jag blev mordhotad i lördagsnatt. Denna gång var det dock av en annan person.  I allafall, slog upp det i en drömtydarbok, där stod det att jag skulle gå in i en ny fas i mitt liv, undra vad det skulle kunna va för fas egentligen?
Blev igår nästan bortgift med en okänd forbollsspelare från england, Syrrans påhitt, hon hade fullt upp med att titta på alla lag i den engelska ligan för att hitta en kille som jag kunde "skänkas" bort till. Hur skall jag tolka det, som en pik?
Nu ringer telefonen, skall bara svara.........hmm konstigt ingen i luren, samtidigt som man hör att ngn e där. En busringning med andra ord, varför?


Måste ta tag in min matte B, har prov  imorgon.

see ya, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0